јавете се за бесплатна консултација: 02/3224-711 
E-мaил подршка: biznis@tc.mk -  skype: trgovskicentar

8 трикови за промоција на продуктите на социјални медиуми

Објавено на Од

Социјалните медиуми се одличен начин за продавање на вашите продукти. Потребно е да е има добро смислен план како да се представат продуктите и одржува интеракцијата со клиентите. Напорно е, но резултатите се неверојатно доколку се направи правилно. Еве неколку трикови кои би ви помогнале во ова.

 

прочитај повеќе »

Иднинината на трговија, медиумите и купувачите

Објавено на Од

Некои суштински елементи на комерцијата се менуваат пропорционално со барањата на потрошувачите. Работи како медиумите, личните преференци и интеракцијата со потрошувачите се само дел од работите.

прочитај повеќе »

B2B порастот наликува на B2C

Објавено на Од
Додека B2C трговијата ужива во големото внимание кое и го посветуваат медиумите, B2B трговијата продолжува да генерира дури двојно поголеми приходи, како во САД така и на глобално ниво. Влегувањето на B2B гигантите како Alibaba и Amazon во B2B трговијата ...
прочитај повеќе »

Циклус бесплатни обуки за е-трговија и дигитална стратегија за компании

Објавено на Од
Стопанска банка АД – Скопје во соработка со Трговски центар (tc.mk) организира бесплатни обуки за електронска трговија и дигитална стратегија. Со цел промоција на онлајн купувањето (e-commerce), и информирање за бројните негови придобивки Стопанска банка ...
прочитај повеќе »

6 Маркетинг трендови на социјалните медиуми за 2015

Објавено на Од

прочитај повеќе »

Како да станете лидер во Вашата индустрија преку социјални медиуми

Објавено на Од

прочитај повеќе »

Дел 5: Оценување на е-комерц платформи

Објавено на Од
  Ова е петтиот дел од серијата SEO 201 што следи по деловите:   Дел 1: Технички правила Дел 2: Пречки поврзани со пронаоѓањето на содржината (crawling) и нејзино зачувување/ индексирање (indexing) Дел 3: Овозможување на кролери Дел 4: Структурата е клуч...
прочитај повеќе »

Дел 4: Структурата е клучниот елемент за SEO

Објавено на Од
  Ова е четвртиот дел на SEO 201, што следи по:   Дел 1: Технички правила Дел 2: Пречки поврзани со пронаоѓањето на содржината (crawling) и нејзино зачувување/ индексирање (indexing) Дел 3: Овозможување на кролери   Без оглед на кој елемент од оптимизаци...
прочитај повеќе »

Дел 6: Редизајнирањето влијае врз тоа колку вашата страна ќе биде посетена

Објавено на Од
  Ова е шестиот дел на серијата SEO 201, што следи по деловите:   Дел 1: Технички правила Дел 2: Пречки поврзани со пронаоѓањето на содржината (crawling) и нејзино зачувување/индексирање (indexing) Дел 3: Овозможување на кролери (search engine crawlers) Д...
прочитај повеќе »

Дел 3: Овозможување на кролери (search engine crawlers)

Објавено на Од
  Ова е третиот дел од серијата SEO 201, што следи по деловите:   SEO 201, Дел 1: Технички правила SEO 201, Дел 2: Пречки поврзани со пронаоѓањето на содржината (crawling) и нејзино зачувување/ индексирање (indexing)   Целата серија SEO 201 се фокусира н...
прочитај повеќе »